FAQ - Veelgestelde vragen

Bestellen op de webshop is eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze. Kies de juiste maat en het gewenste aantal. Klik vervolgens op de knop 'In winkelmand'. Het gewenste artikel wordt nu in de winkelmand geplaatst. Daarna zijn er de volgende keuzemogelijkheden: 'Bestellen' of 'Verder winkelen'. Wanneer je klaar bent met winkelen, kun je de bestelling afronden door te klikken op het boodschappentasje, rechts bovenin het scherm. In de winkelmand kunnen eventueel nog wijzigingen in de bestelling gedaan worden. Is de bestelling naar wens? Klik dan op de knop 'Bestellen' en volg de stappen in het bestelproces. Beschik je over een kortings- of promotiecode dan kun je deze invullen voordat je op de knop 'Bestellen' drukt.

Wanneer de artikelen in de winkelmand zijn geplaatst, zijn deze nog niet voor jou gereserveerd. Zodra het bestelproces is afgerond, wordt de voorraad van de artikelen bijgewerkt. De voorraad van de webshop is dezelfde voorraad als die van de winkel. Hierdoor kan het voorkomen dat op het moment van bestellen hetzelfde artikel verkocht wordt in de winkel. In dat geval wordt er zo spoedig mogelijk contact opgenomen en wordt gezocht naar een passende oplossing.

Wij hanteren geen minimum aankoopbedrag.

Wij werken met een voorraad uit de winkel. Het kan voorkomen dat het door u gewenste artikel op het moment van bestellen in de winkel wordt verkocht. Wij nemen in dit geval zo snel mogelijk contact met u op en zorgen voor een passende oplossing in overleg. 

Wanneer je de bestelling hebt afgerond, ontvang je een bevestigingsmail.

Wij bellen je nooit zomaar, maar mocht er iets aan de hand zijn met jouw bestelling dan nemen wij graag zo snel mogelijk contact met jou op. Het liefst telefonisch om zo snel mogelijk met een passende oplossing te kunnen komen.

Bij het invullen van jouw gegevens tijdens het bestelproces dienen alle gegevens correct te worden ingevuld, zo ook jouw e-mailadres. Let daarom goed op of je het juiste e-mailadres hebt opgegeven. Ook kan het voorkomen dat de bevestigingsmail tussen jouw spam/reclame terecht komt. Mocht je echt niets hebben ontvangen, neem dan even telefonisch of per mail contact met ons op. Wij kunnen dan voor je controleren of je bestelling goed is doorgekomen en je alsnog een bevestiging sturen. 

Ja, dat kan! Wij verzenden ook naar België. De kosten hiervoor bedragen €9,-. Boven de €100,- verzenden wij ook gratis naar België.

 

 

De bestelling die je wil plaatsen kan betaald worden met iDEAL of Fashioncheque. 

 

Bestellingen die betaald worden vanuit België kunnen betaald worden met Bancontact en Fashioncheque

Een betaling via Ideal wordt meteen afgeschreven. 

Heb je een kortingscode? Yeah, let's shop!

Je kunt jouw kortingscode verzilveren in de winkelwagen bij het veld Promotiecode. Let op: je kunt jouw promotiecode slechts één keer verzilveren. 

Het komt wel eens voor dat er actiecodes in omloop zijn op diverse websites. Dit zijn helaas niet onze actiecodes en worden daarom ook niet geaccepteerd. Wij verstrekken uitsluitend per mail onze kortingscodes. 

In de webshop kunnen er geen cheques worden ingewisseld. Wel kun je je bonuspunten bij ons verzilveren die je krijgt bij besteding vanaf €10,-. 

 

Bij besteding vanaf €50 worden er geen verzendkosten in rekening gebracht (dit gelt alleen voor bestellingen binnen Nederland). Onder de €50,- wordt er €5,- verzendkosten gevraagd. 

Voor bestellingen met een verzendadres in België gelden verzendkosten van €9,-. Boven de €100,- wordt de bestelling gratis verzonden. 

Bestellingen die op werkdagen vòòr 16.00 uur geplaatst zijn, worden de volgende werkdag geleverd. 

Ja, wanneer je ervoor hebt gekozen de bestelling op te halen in de winkel, dan ligt deze zo snel mogelijk voor je klaar bij de kassa. Zodra de bestelling klaar ligt ontvang je een e-mail. 

Ja, ook dit kan. Dit dien je tijdens het bestelproces aan te geven. 

Post NL zal dan naar een passende oplossing zoeken. Dit zal waarschijnlijk bij de buren zijn. 

Wanneer je een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op met de klantenservice van de webshop via 0165-554017 of per email: info@gossipfashionstore.nl. Wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

Het kan voorkomen dat een artikel toch niet helemaal voldoet aan jouw verwachtingen. Wij bieden dan de mogelijkheid het artikel te retourneren. Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling.

Ja, geen probleem!

Zie voor het retour sturen van een artikel de retourvoorwaarden welke wij met een bestelling meesturen.

Let op: Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en met aangehecht prijskaartje bij ons terugkomen.

 

De kosten voor het retour sturen van je bestelling zijn voor eigen rekening. Deze kosten zullen op het Post NL punt waar je jouw bestelling wegbrengt in rekening worden gebracht. 

Wil je jouw artikel ruilen voor een andere maat? Dat is geen probleem! Meld je retour aan door een mail te sturen naar info@gossipfashionstore.nl en vermeldt daarin je naam, je ordernummer en het product dat je wil ruilen. Laat ons ook weten welke maat je graag wil ontvangen. Vervolgens kun je de retour (op eigen kosten) terug sturen naar de winkel. Wij zorgen dan voor een zo spoedig mogelijke verzending van het nieuwe artikel.

LET OP: Vergeet bij aanmelding niet je ordernummer, product(en) en reden van retour te vermelden.
LET OP: Vergeet de pakbon niet bij je retour te voegen.

Wij streven ernaar de terugbetaling van jouw retourzending zo snel mogelijk te verwerken. Ga uit van een maximum van 5 dagen na de aankomst van het retourpakket bij ons in de winkel. 

 

Klik voor het aanmaken van een account op "Inloggen" rechtsboven in. Vul de gegevens in en volg vervolgens de stappen die worden aangegeven.

 

Ben je al geregistreerd met e-mail als klant in de winkel? Dan kun je je wachtwoord opnieuw opvragen met het opgegeven e-mailadres. Klik op ‘’inloggen’’ rechtsboven in en klik op ‘’wachtwoord vergeten’’ vul dan het opgegeven e-mailadres in en je ontvangt per mail een link om je wachtwoord in te stellen. 

 

Klik op ‘’inloggen’’ rechtsboven in en klik op ‘’wachtwoord vergeten’’ vul dan je e-mailadres in en je ontvangt per mail een link om je wachtwoord te veranderen.

Wanneer je als klant geregistreerd staat bij ons spaar je automatisch punten, zowel op de webshop als in de winkel, hier aan zijn geen kosten verbonden. Bij iedere €1,- die je besteedt op je aankoop in de winkel of webshop, ontvang je één punt. Jouw persoonlijke bonus punten worden digitaal geregistreerd. Iedere 400 punten hebben een waarde van €25,-, je kunt je punten te allen tijde laten verzilveren. Je punten blijven onbeperkt geldig.

Klik op ‘’inloggen’’ rechtsboven in en log in. Klik vervolgens rechtsboven in op ‘’mijn account’’, hier kun je je gegevens aanpassen. Lukt het niet? Neem dan contact met ons op. 

 

Je kunt ons telefonisch bereiken op maandag tot en met donderdag en op zaterdag van 09:00 tot 17:30 uur. Op vrijdag van 9:30 tot 21:00 en op zondag tussen 12:00 en 17:00. Mailen kan naar info@gossipfashionstore.nl

Klantenservice winkel
Telefoonnummer: 0165-554017

Klantenservice webshop
Telefoonnummer: 0165-554017

E-mailadres: info@gossopfashionstore.nl

 

Wij heten je graag van harte welkom bij onze winkel in Roosendaal. Op de volgende tijden staan we voor je klaar:

Onze reguliere openingstijden

Maandag 13:00 - 17:30 uur

Dinsdag 09:30 - 17:30 uur

Woensdag 09:30 - 17:30 uur

Donderdag 09:30 - 17:30 uur

Vrijdag 09:30 - 21:00 uur

Zaterdag 09:30 - 17:30 uur

Zondag 12:00 - 17:00 

 

En natuurlijk kun je 24 / 7 shoppen in onze webshop!

Wij respecteren jouw privacy en veiligheid. Daarom gaan wij zorgvuldig met de door ons verkregen gegevens om en zullen wij er voor zorgen dat deze gegevens voldoen aan de toepasselijke wet- en regelgeving. Je vindt hier onze Algemene Voorwaarden en ons Privacy Statement.

Wij zijn jou graag van dienst om je klacht zo goed mogelijk te behandelen. Hiervoor kun je mailen naar info@gossipfashionstore.nl

Heb je aanbevelingen, tips, ideeën of wil je gewoon iets met ons delen? Dan horen wij dat natuurlijk graag. Hiervoor kan je mailen naar info@gossipfashionstore.nl

 

×
×

HEY GIRL! WE´VE GOT YOUR BACK!

Gun jezelf die ene leuke trui, jeans of sieraad... Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief & ontvang €5,- korting op je eerst volgende bestelling!

Om de beste gebruikerservaring te bieden maakt onze website gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website gaat u akkoord met de standaardinstellingen. Bekijk onze cookiebeleid hier.